سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند متعال در یکی از کتاب هایش چنین نازل کرده است : «بنده ام ! به حقّ خودم سوگند که من دوستدارت هستم . پس به حقّ خودم بر تو، سوگندت می دهم که مرا دوست بدار» . [إرشاد القلوب]
رییس گروهک تروریستی منافقین بیانیه ای منتشر کرد ودر آن به محمد خاتمی و میر حسین موسوی حمله کرد.این در حالی است که سازمان مجاهدین خلق در روزهای گذشته از اجتماعات خیابانی که به دعوت موسوی انجام شده بود حمایت می کرد. انتشار بیانیه سرکرده گروهک منافقین در انتقاد از سید محمد خاتمی و میر حسین موسوی بهانه ای بود تا رسانه های اصلاح طلب از طریق انتشار و مانوررسانه ای بر روی آن با تمام توان در صدد تطهیر موسوی بر آیند.بر این اساس مسعود رجوی با انتشار بیانیه ای که اصلاح طلبلان آن را حملات بی سابقه به رهبران اصلاح طلب نامیدند با متهم نمودن محمد خاتمی به خیانت مدعی شده است که خاتمی به دلیل اعلام وفاداری مجدد به نظام مقدس با اعلام اینکه همواره عاشق و فرزند مخلص نظام و امام است بار دیگر به حاکمیت مردم وآرمان شعله ور آزادی خنجر کشیده است.همچنین در بخش دیگری از این اعلامیه آمده است که میر حسین موسوی در حالی از باطل کردن انتخابات کوتاه آمده که هنوز آن را نا مشروع و متقلب می داند.اما این بیانیه در حالی منتشر شده است که در روزهایی که میر حسین موسوی حامیان خود را به تجمعات خیابانی دعوت می کرد مریم رجوی دیگر رهبر این گروهک تروریستی حمایت خود را از تجمعات خیابانی اعلام کرده است.
در حالی که مقامات اسراییلی حمایت خود را از اجتماعات خیابانی حامبان موسوی اعلام می کردند اما به یکباره مواضع این رژیم از حمایت به اعتراض علیه وی مبدل شد.            

کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط محمدتفرشی 88/4/17:: 5:14 عصر     |     () نظر